x

לאן נוסעים

2
0
0

כל האיזורים

צפון

מרכז

דרום

ירושלים והסביבה

סוג הצימר

קהל יעד

מה כולל הצימר

וילות באזור ירושלים

וילות נופש לחופשה חלומית

וילות נופש

חופשה באזור ירושלים והסביבה

רוצים לצאת לחופשה? מחפשים צימר בירושלים והסביבה? אצלנו באתר אפשר למצוא צימרים בירושלים והסביבה לנופש משפחתי או זוגי העונים לציפיות של כל אחד ואחת.

 

רוב הצימרים מאובזרים בכל הנדרש לחופשה חלומית: בריכת שחייה בחצר, ג'קוזי זוגי ביחידה, אינטרנט חופשי, מטבחון, מיזוג אוויר, מקרר, מרפסת עם פינת ישיבה נעימה, פינת קפה לאורכים, טלוויזיה במגוון ערוצים, חניה פרטית במקום. רוב הצימרים כוללים ארוחת בוקר.

 

אצלנו באתר אפשר למצוא מבחר סוויטות מפוארות בעיצוב יוקרתי מול נוף המדהים. ברוב הסוויטות בירושלים והסביבה ניצבת בריכה פרטית מקורה עם חימום בעונת החורף, ג'קוזי ספא מפנק, סאונה רטובה או יבשה.

 

וילה – פתרון מושלם לחופשה רומנטית. וילות בירושלים והסביבה יכולות להיות מקום מעולה בו אנחנו יכולים ליהנות מחופשה ייחודית עם נוף מהמם. כאשר אנחנו רוצים להתבודד ולצאת לחופשה בווילה – אנחנו יכולים לעשות זאת בקלות רבה.

 

אצלנו באתר אפשר למצוא גם לופטים בירושלים והסביבה לקבוצות חברים. בלופט אפשר לחגוג יום הולדת, בר או בת מצווה, מסיבת רווקות או רווקים ולערוך כל אירוע אחר.

 

חדרים לפי שעה בירושלים והסביבה: המקום המושלם לנופש רומנטי לזוגות האוהבים עם כניסה בדיסקרטיות לחניה פרטית, וגם אופציה לתשלום ללא מפגש עם צוות המקום.

 

בואו להתפנק וליהנות. תזמינו חופשה עכשיו!

Facebook